söndag, juli 15, 2007

Vilken vecka

Vilken annorlunda vecka detta varit. Två bloggare som jag följt i ett års tid har jag fått äran att träffa på riktigt. I fredags var det Elisabet och idag Eva. Fast Eva smygträffade jag redan i en affär i Tisdags tror jag det var. Och ikväll har jag suttit i hennes soffa i tre timmar. Jag tror att vi pratat om precis allt och ändå finns det nog ännu mera kvar.

Det var ett bra sätt att använda de sista skälvande timmarna på semester. Och cykelturen hem var helt underbar. Alldeles ljummet.............. vad bra att det blev en vacker kväll innan semestern tog slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste på en annan blogg just det här med att träffa personer från nätet. Jag har själv haft kontakt med nätkompisar från en epost-grupp. Bland annat en tjej som jag lärde känna -96 när jag var ny och grön på datorer. För två år sedan möttes vi för första gången IRL. Det var super häftigt. Vi fortsatte prata som ingenting. Ingen sådan där blygsel som man kan få med andra "främmande" personer. Så himla go känsla. Sen har jag haft Skåneträffar och varit i Göteborg och bott på vandrarhem med nätkompisar likaså i Stockholm. Men bloggträff har jag ännu så länge inte varit på. Vet inte hur många som jag vet bor här på sydligare bredgrader ... *hmm*