lördag, april 03, 2010

virus

Vár dator har drabbats av nágot otrevligt. ″Blue screen of death″ kallar sonen det. Jag bloggar nu frán dotterns Nintendo DSi och det är inte det lättaste. Nágra längre reseskildringar blir det nog inte mer. Bilder är helt uteslutet.

Idag har det regnat hela dagen medan vi har flanerat runt i stan. Det blev Chinatown först där át en lunch som inte alls var god. Vi ″klättrade″ vidare till Fishermans Warf och gick in och át lite till pá Ihop.

Nu är vi tillbaka pá hotellet för att torka upp lite....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu sitter jag vid mitt DSi, Just nu kollar jag pà dig och du kollar pà House som nästan vanligt :)

Anonym sa...

Åh nej så tråkigt. Jag hoppas att datorn snart mår bra igen.

Annika sa...

Irriterande värre. Du får vis oss massor med bilder då du kommer hem.
men coolt att man kan gå online med nua DSi!!
Måtte viruset vara fixbart.