onsdag, januari 30, 2008

Länkarnas betydelse


Jag kollar min besöksstatistik emellanåt. Min blogg har nog inte en bråkdel av andras besökarantal. Jag tror att jag snittar på strax över 20 besök om dagen. Mitt tidigare rekord låg på 53. Det inträffade en dag förra veckan. När jag kollade gårdagens antal blev jag riktigt paff.


73 besök!


Då börjar man ju undra hur detta gick till. Ganska snabbt hittade jag den skyldiga:




Vilken genomsslagskraft det har när man blir länkad på välbesökta bloggar.

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker det är jätteintressant med bloggstatistik, och visst hjälper det att läsa och kommentera välbesökta bloggar! Och om man sen blir länkad är det ett extra plus!!!

Anonym sa...

Lite småläskigt, eller hur?! Men jag har dig överst i min privata favoritlista ändå.

Anonym sa...

Hehe...tror du det var därför?:P Skulle bara nämna också att ibland ser det ut så hos oss i över 2 veckor...hehe. Så du kan pusta ut nu! kram